Hem / Alla inlägg / Har två produkter jag inte kan leva utan samt två tips som
Julia
Beauty Star
05/28/22-17:27 (redigerad)
Har två produkter jag inte kan leva utan samt två tips som #beautyhack . Schampo Heal från Maria Nila och Loreal Elvital Hyaluron Plump mask. Upplever att min hårbotten mår bättre tack vare Heal samt att mitt hår växer snabbare och håller sig friskt. Hyaluron plump masken är jättebra för mig då jag har torra längder. Efter användning håller sig mina längder fräscha och återfuktade ett bra tag <3 Första beauty hack är att alltid använda SPF 50 på ansiktet. Skyddar huden mot pigmenteringar och tidigt åldrande. Märker att daglig användning av solskydd har gjort min hud väldigt slät och frisk. Lägger på läpparna också, SPF 25. Mitt andra beauty hack är att blanda olika oljor i en burk och hetta upp dessa i kastrull eller mikro. Min blandning är ricinolja, arganolja avokado olja, kokosolja och olivolja (inte virgin, det svider i ögonen då). Använd en ren spolie och lägg på dina fransar och bryn kontinuerligt varje eller varannan kväll som ett avslut på din kvällsrutin. Har fått mycket tjockare bryn samt längre och starkare fransar. Rekommenderar verkligen att framställa din egna frans- och brynserum. Gör detta regelbundet. Kan ta lite tid att se resultat men har man väl börjat så är det bara att fortsätta, för då kommer resultatet! Anledningen till varför jag inte använder fransserum eller liknande är för att jag är allergisk mot Xlash, och liknande fransserum. Jag får röda irritationer vid slutet av fransraden som går ut på huden.
Maria Nila
Head & Hair Heal Shampoo 350 ml
L Oréal Paris
Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml