Hem / Alla inlägg / Här kommer min go-to basrutin som alla torrisar där ute
Sandra
Beauty Star
11/03/22-20:20 (redigerad)
Här kommer min go-to basrutin som alla torrisar där ute borde testa! 1. Det första är självfallet att exfoliera med Alpha Arbutin serumet från The Ordinary! Skrubba försiktigt med en blöt handduk och torka sedan lätt med en torr handduk. 2. Återfukta som om ditt liv hänger på det! Lumenes Nordic hydra serum samt antingen Lumenes Nordic hydra moisturizer eller Nutrient Enriched Face Cream från Skin Treat gör susen! 3. Primer-dags! Lite lite grann av Primer Oil från Smashbox gör så att sminket inte rör sig ur fläcken! 4. Nu kommer den spännande cocktailen: foundation à la Sandra. Någon pump av Loreal’s 24h freshwear foundation + några droppar av Lumenes Nordic hydra serum. Vill du att det ska sitta ännu mer? Droppa i primer oil-en här också. Ja du läste rätt! Mixa ihop och du har vinterns favorit! 5. Blanda in foundationen är väl inga konstigheter.. eller? Blöt en svamp från Real Techniques i VARMT vatten! Blandar in allt såååå seamless! Bättre än om man blöter med kallt eller ljummet vatten. 6. Concealer? Såklart kör jag en mix av Superstay från Maybelline och Luminous Complexion concealer från BeautyAct! 7. Pudra med Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent från BeautyAct. En ny storfavorit i butiken! 8. Bronser från Isadora! Passar min hud sååå bra! Stor bronser, stor spegel, mycket produkt och inte dyr alls! 9. Highlighter? SAY NO MORE! Typ en halv droppe av Glow-Up Liquid Illuminator från BeautyAct räcker till månen och tillbaka! Dutta på och blanda in med fingret och BAM! Sånt naturligt men ack så vackert glow som inte rubbar basen! 10. Set it and forget it med All Nighters settingspray från Urban Decay! En must-have! Och som grädde på moset: testa sätta på att par färgade ögonfransar! Min stora favorit numera 😍
Här kommer min go-to basrutin som alla torrisar där ute
Här kommer min go-to basrutin som alla torrisar där ute - 2
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Nordic Hydra Arctic Dew Quenching Aqua Serum 30 ml
The Ordinary
Alpha Arbutin 2% + HA Serum 30 ml
L Oréal Paris
Infaillible 32H Fresh Wear Foundation 100 Linen
BeautyAct
Luminous Complexion Concealer 01C
BeautyAct
Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
Isadora
Bronzing Powder 49 Beach Tan 10g
Lumene Nordic Hydra Intense Hydration 24H Moisturizer Fragrance-Free 50 ml
Superstay Full Coverage Concealer Ivory
BeautyAct
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent