Hem
Alla inlรคgg
Hรคng med pรฅ en fuktgivande och pigmentfokuserad morgonrutin
Asrin #hudvardstjej
Beauty Star
06/30/22-15:24
Hรคng med pรฅ en fuktgivande och pigmentfokuserad morgonrutin med beautyact! ๐Ÿฅฐ Pรฅ morgonen tvรคttar jag bara ansiktet med vatten! Och den hรคr rutinen fokuserar mycket pรฅ att ge huden fukt och glow samtidigt som den jobbar pรฅ porer och pigmenteringar! - Hyaluronsyra Toner: en mjรถlkig lite trรถgflytande toner som packar och preppar huden med fukt. ร„LSKAR! - Niacinamid Toner: Niacinamid รคr en underbar multifunktionell ingrediens som balanserar hudens talgnivรฅer (tรคnk oljenivรฅer) fรถr att minska finnar och hรฅlla porerna rena. Den jobbar รคven pรฅ pigmenteringar och รคr en grym ingrediens fรถr en stark hudbarriรคr! - vitamin C serum: Jag รคlskar c vitamin dagtid fรถr att boosta skyddet mot fria radikaler (skadliga รคmnen i miljรถn som bryter ner hudcellerna) och den รคr magisk i kombination med SPF fรถr att motverka och jobba bort pigmenteringar. - Skin defender: En lรคtt gel-krรคm som รคr packad med goa ingredienser och hรฅller mig รฅterfuktad hela dagen! Enormt underskattad! GLร–M EJ - SPF dagtid! Vรคlj en som du och din hy gillar, dyr som billig och anvรคnd varje dag ๐Ÿ’“ Godkรคnd glow-rutin? Berรคtta gรคrna vad din favorit produkt รคr fรถr glow! ๐Ÿ’“
Pixi
BeautifEYE Eye Patches 30 pairs
BeautyAct
SkinDefender Gel Cream 50 ml
7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
BeautyAct
Hyaluronic Acid Hydrating Toner 150 ml