Hem / KICKS Beauty Experts / Sommaren รคr hรคr och med det sol och bad!๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ Mitt hรฅr blir
Elisabeth
KICKS Beauty Expert
06/07/22-06:02 (redigerad)

Sommaren รคr hรคr och med det sol och bad!๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ Mitt hรฅr blir vรคldigt torrt och frissigt under sommaren och fรถrutom att fรถrsรถka skydda hรฅret i solen sรฅ finns det 2 produkter som rรคddar mig nรคr hรฅret kรคnns extra torrt.

Morrocan oil: En nรคrande och kraftfull olja! Den gรถr hรฅret sรฅ mjukt, det blir lรคttare att borsta ut hรฅret och den ger hรฅret en fantastisk glans. Ett plus รคr att den doftar FANTASTISKT!

Efter att jag applicerat Morroccan oil sรฅ har jag i Colourwow Dream Coat superspray. Nej men snรคlla. HUR klarade jag mig utan denna produkt? Jag sprayar i RIKLIGT med produkt i handdukstorrt hรฅr och sen fรถnar jag hรฅret. Colourwow aktiveras av vรคrme sรฅ se till att fรถna hรฅret.

Hรฅret blir spegelblankt, mjukt och tar bort all typ av frissighet. Och den behรถver man endast anvรคnda var 3de till var 4de tvรคtt. Det hรคr รคr min absoluta favoritkombo fรถr mjukt och friskt hรฅr!

Pass pรฅ! Nu รคr det dessutom kampanj pรฅ alla hรฅrprodukter pรฅ KICKS fรถr dig som รคr eller blir medlem ๐Ÿ˜Š

Vilka รคr dina bรคsta hรฅrprodukter? โค๏ธ๐ŸŒž๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ

Sommaren รคr hรคr och med det sol och bad!๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ Mitt hรฅr blir
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Moroccanoil
Original Treatment 100 ml