Hem / KICKS Beauty Experts / Min "perfect trio"❣ BeautyAct, HydraGel Grip Primer En av
Sali Moneimneh
Beauty Star
01/03/22-13:26

Min "perfect trio"❣

BeautyAct,
HydraGel Grip Primer

En av mina stora basfavoriter är hydragel grip primer från beautyact, den håller min makeup en hel dag utan att den rör sig.
Primern innehåller mycket fukt och som ger en fin naturlig lyster.
Om du har lika torr hud som mig och vill att din foundation ska sitta fast i timmar så är det HydraGel Grip Primer som ska vara bas till dina dagliga sminkrutiner
————————————————————————

Dior,
Forever Skin Glow Foundation

Om jag skulle bara välja en riktig bra foundation alla dagar i veckan, då hade det varit ” Forever Skin Glow Foundation från Dior”.
Den här foundation har en medium till full täckförmåga som håller i 24 timmar, med en skön känsla så att huden kan andas.
Du som vill ha en naturlig frisk lyster och som sitter otroligt fint på huden, är det ”Forever Skin Glow Foundation från Dior” som ska vara ditt val!
————————————————————————

Urban Decay,
All Nighter Makeup Setting Spray

När jag fann Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray kunde jag inte byta ut den mot en annan Setting Spray.
En setting spray som håller sminket all night. Huden känns luftigt lätt och dämpar glansen även håller ditt smink fräsch i 16 timmar utan att det smälter eller att sminket kakar sig.
Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray är just det som du saknar efter din sminkning.

Min "perfect trio"❣  BeautyAct, HydraGel Grip Primer  En av
Min "perfect trio"❣  BeautyAct, HydraGel Grip Primer  En av - 2
Min "perfect trio"❣  BeautyAct, HydraGel Grip Primer  En av - 3
Min "perfect trio"❣  BeautyAct, HydraGel Grip Primer  En av - 4
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
BeautyAct
HydraGel Grip Primer 30 ml
DIOR
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 2,5N Neutral