Hem
KICKS Beauty Experts
Hej alla! I dagens inlägg tänkte jag att jag skulle visa
Pontus
KICKS Beauty Expert
10/10/21-11:06
Hej alla! I dagens inlägg tänkte jag att jag skulle visa mina top tre posts från instagram! Hoppas att jag kan inspirera er, ni kör vi igång: Den första bilden är en slags smokey eye som jag suddade ut för att skapa lite mer dramatik! Använde mig av varmare bruna skuggor🤎 I alla sminkningar har jag använt mig av Morphes Artistry palette! Jag skulle säga att den här sminkningen funkar lika bra som till vardag till fest😘 Nästa sminkning är en mer färgglad sminkning mist sagt!🌈 En regnbågs-cut crease! Detta va under pridemonth och va ju bara tvungen att göra en färgglad makeup! Cut creases är definitivt en favvis när jag vill verkligen ha fokusen på ögonen. Jag började med gult, orange och rött i creasen och sen la lila, blå och grön som cuts the crease så att säga😉 svårt att förklara men ni ser nog på bilden hur jag menar. Nästa och den sista bilden jag tänkte visa är också en cut crease men inte lika färgglad😅 men här matchade jag mer ögonen med läpparna. Röda mjuka läppar men en intensiv röd cut crease💋 Nån gång måste jag ju visa hur jag gör dessa cut creases i en video här! Eller vad tycker ni? Jag använde också en vit concealer för att skära ut creasen för mer intensitet och jag älskar hur det ser ut! Jag hoppas ni tyckte om dagens inlägg och att ni blev inspirerade😊 kom gärna med tips på inlägg ni vill se mig göra så hörs vi tills nästa inlägg! Kram✨ //Pontus
Hej alla! I dagens inlägg tänkte jag att jag skulle visa
Hej alla! I dagens inlägg tänkte jag att jag skulle visa - 2
Hej alla! I dagens inlägg tänkte jag att jag skulle visa - 3