Hem / KICKS Beauty Experts / Hallå! Det är dags att introducera min perfekta bas trio!
Elisabeth
KICKS Beauty Expert
02/03/22-06:09 (redigerad)

Hallå!

Det är dags att introducera min perfekta bas trio!
En nyfunnen favorit i min make-up bag är Smashbox nya photo finish illuminate glow primer. Den här primern har ett skimmer i sig så den ljusar upp och ger huden ett fantastiskt glow på en gång. Dessutom håller den min hud återfuktad, och foundation går på som en dröm över denna primer!

En utav mina absolut favorit foundations som jag pratat om många gånger innan är MAC studio fix fluid. Jag preppar alltid huden med mycket fukt och primer och då smälter denna foundation in med huden. Den har hög täckning utan att det ser kakigt ut på huden. Det är en matt och oljefri som håller hela dagen! Kommer aldrig sluta använda denna.

Setting spray. Urban Decay All Nighter såklart! Har jag en lång dag framför mig så sprayar jag denna både efter min primer, och efter puder. Den gör så att make-upen håller hela dagen och ser SÅ fräsch ut! Jag brukar också ha en mini setting spray i väskan så man kan spraya på under dagen när huden börjar se lite trött ut. MAGISK!

Huden ser FANTASTISK ut med denna trio!

Nu är jag nyfiken på att höra vilken er favorit trio är?

Hallå!  Det är dags att introducera min perfekta bas trio!
Hallå!  Det är dags att introducera min perfekta bas trio!  - 2
MAC
Studio Fix Fluid SPF15 Foundation NC15
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Smashbox
Photo Finish Illuminate Glow Primer 10 ml